söndag 15 november 2009

Bordershop och lite tokeri.



Jaha då har man varit riktigt Svensk...alltså gjort som så många andra Svenskar och varit i Tyskland på Bordershop och shoppat loss i förra månaden.
Som ni kan se så var vi tvungna att smaka på vinerna i provsmakar ställningen. Stackars oss - eller hur!
Sen blev jag och Cattis som vi var 14 år igen och "glöttade"oss riktigt ordentligt.
Men oj så många skratt vi hade. På nedre bilden syns min pappa och Cattis smaka samma sorts vin en tredje gång för att se så inte smaken ändrats något sen förra glaset;)
På övre bilden är det jag...strunt i glaset...va ska man med det till. hihi...
Ville mest skriva några rader nu i regn och rusk. Börjar få rätt på min nya medicin och få tillbaka lite energi igen. Så nu ska jag nog snart klara av att scrappa igen efter en liten paus.
Igår kom 4 vänner till oss en runda på eftermiddagen och smakade på lite av Tysklands drickan. Vi drack Irish coffie...mmmmmm så gott det var.Vi skrattade och hade jätte skoj så nu har nog livet förlängts med många år. Sedan var vi hos svärmor på kalkon middag och firade hennes födelsedag.
Idag vilar vi och myser inomhus i det annars gråmulna Skåne.
Kramis från Lisan

1 kommentar:

Pernol sa...

Hej Lisan!

Ni verkar ha haft himla skoj!

Visst är detta väder trist! Bara regn och åter regn i mörkret. Här är det grått hela dagarna. Som om det vore skymning hela dan. Längtar till snön!

Innan dess får man passa på att vara inne. Tända lite ljus, dricka te och scrappa!

Ha det gott!
kramelikram Pernilla