fredag 23 april 2010

Krya på dig kort från Pernol

Detta jätte fina kort kom med posten igår från Pernol. Tusen och åter tusen tack för det fina kortet och omtanken. Blir så rörd av er alla som är så snälla, goa och rara som tänker så på mig. Det värmer i själen att se vilka fina människor jag har omkring mig.
Stämplen på detta kort är bara så himla fin. Begriper inte alls hur Pernol har gjort för att få den så. Är det en stämpel, ett papper eller vad? Visst är det fint!
Idag har jag varit bort i lokalen en liten stund och fortsatt med min lilla överraskning. Skoj att komma igång lite igen, även om det tar massor av energi och jag måste gå och lägga mig nu någon timme. Ville visa er mitt fina kort och önska er alla en trevlig helg.
Kramis från Lisan
Har lite idetorka utöver det jag håller på med. Men det kommer säkert tillbaka igen.

6 kommentarer:

Busan sa...

Oooh vilka fina kort du har fått och så snygg din påsk-korg är!!! Såååå påskig!!!! Duktig du är!!!! Och är så glad att du fått så många fina kort att njuta av när du vilar - det är ju en sån underbar känsla att hålla i ett kort som någon gjort helt själv. <3
Tusen tack för ditt mail!!! Lovar svara så fort jag kan sitta lite längre vid datorn. Tänker på dig ofta än om jag är dålig på att höra av mig och kan berätta att jag i alla fall har lyckats börja lite på ett födelsedagskort till dig i veckan... känner jag behöver försöka vara ute i god tid nu om det går.
Ja, ville bara säga hej och önska dig en trevlig helg. Hoppas ni får fint väder och att du mår lite bättre så smått. Är så glad att du ändå klarar ta dig till scrappen men förstår du är helt slut sen. Var rädd om dig vännen så hörs vi snart igen.
Massor med krya på dig-kramar
Busan

Petra sa...

Trevlig helg själv vännen. Kolla in Pernols kort så kan du se en tutorial hon har lagt upp och då ser du hur hon har gjort kortet.
Kramisar
Petra

Lena sa...

Hej Lisan! Dom är verkligen fina dessa Pernol kort. Jag har fått ett jag med, som lyser som solen. Härligt att du kan pyssla lite igen. Hoppas att er helg blir bra. Här snöar och haglar det om vartannat idag. Kram♥ Lena

Lena B E sa...

Wow vilket superduperfint kort du fått från Pernol!! :) Jag funderade också länge innan jag fick det förklarat för mig hur hon hade gjort. Kortet är verkligen vackert, visst blir man glad av den färgen?! Det värmer verkligen att få så mycket fint av sina vänner eller hur?
Hoppas att du har det bra och har en härlig helg?!
Kramar från Lena

Lene sa...

Hej vännen!
Hoppas det går framåt för dig!
Ta hand om dig!
Kram lene

annicka sa...

Hej hej!
Jasså...?Idétorka?! Jooo, det drabbas man ju av ibland :) Går över kära du..bara att vänta =)
Hoppas att du mår lite bättra nu iaf! Tänkte jag ska slänga iväg ett mejl till dig snart...ska bara du vet...fniss fniss...närå, det kommer när du minst anar =) Ha det gott! Kram kram