tisdag 22 juni 2010

Grattiskort och Trevlig midsommar

Här är kortet jag gjorde nu till Gertrud när hon fyllde år. Gillar själv dom färgerna väldigt mycket. Flickan hade jag lyft ut med 3-D kuddar och korgen hade jag stämplat upp 2ggr och målat och satt även den med 3-D kudde utanpå den andre korgen för att få lite effekt.

Jag har nu fått klart min lilla överraskning, vilket ni snart kommer att märka, hi,hi..
Midsommar står snart för dörren och solen har kommit, vist är det toppen.
Midsommarhelgen har vi väldigt fullt upp så jag kommer inte hinna visa något annat nytt ännu förrän helgen är över och datorn kan startas igen.
Med det vill jag ha sagt:
TREVLIG MIDSOMMAR på er alla, vi hörs av nästa vecka. Lite till hinner jag alltså med innan jag tar mitt sommar uppehåll.
Kramis från Lisan

10 kommentarer:

Lene sa...

Hej min vän!
Ska du göra folk så nyfikna infor midsommar????
Spännande med överraskningar!!!
ha en helt underbar Midsommar min vän! Var rädd om dig och njut!
Massor av kramar från Lene

annicka sa...

Men snälla söta rara goa lilla människa...vilken överraskning som damp ner på hallgolvet idag!!! Så fint och fylld med godis! Tack snälla du, jag blir rörd av din generositet och snällhet...och glad förstås =) Tack tack tack! Hoppas du får en fin midsommar och att du mår bra, det är du värd min vän! Kram kram

Lena B E sa...

Tusen tusen miljoner tack goaste vännen, vilken otroligt fin överaskning det kom i lådan idag med en massa godis i Mmmmm gott!! :)
Tusen tack vännen! :)
Ha en helt underbar midsommar och sommar.
Massor med kramar från Lena

Lena sa...

Här är en till som är glad och ropar åhhhhh. Tack snälla rara Lisan för allt det fina som hamnade i min postlåda idag. Jag blev jätteglad för ALLT! Ha en underbar Midsommar. Fint kort du har gjort till Gertrud. Stor kram Lena

Petra sa...

Söta lilla Lisan, tusen tack för det fina paketet jag fick idag. En så fin väska du gjort och fyllt med så mycket godis. Gulledej. Det var verkligen en överraskning. Så fina saker jag fick, jag blev helt rörd. Tusen kramar från mej, ha en UNDERBAR MIDSOMMAR.
Petra

Pernol sa...

Tusen tusen TACK söta rara Lisan för väskan med dess innehåll!!! Där var mycket gott! :)Du är för go! Jag blev totalt överraskad. Miljoners kramar från mig.
Ha en trevlig midsommar!
kramis Pernilla

Unknown sa...

Ja med ja med :) vill ju förstås tacka dig underbara människa som gav mig ngt så fint :) blev otroligt glad ska du veta, väskan var riktigt fin :)
Åhh tack så mycket för innehållet i väskan med det är alltid roligt att få, användning kommer det ju till iaf hihi.
Önskar er en trevlig midsommar / Kram Kram

Lene sa...

Lisa vännen! Tack goa rara du för den jättefina sommar present. Jag tror inte du kan förstå hur glad jag blev! Du som har haft det så tufft har hunnit att göra saker åt oss andra! Tack söta du!
Ta hand om dig så hörs vi vännen!
Massor av kramar och ha det nu jättetrevligt i Midsommar!
Kramizar från Lene

Anonym sa...

Hej lilla govännen! Åh, vad du är go och snäll som skickat sån söt väska med godis i, smarrigt värre! 1000, 1000 varma TACK, du är väl för gullig vännen som gjort detta till oss fast du inte mår så bra själv!!!♥♥♥
Önskar dig en riktigt underbar midsommar i solsken och bland riktigt smarriga jordgubbar!

Stor varm kram till dig söta vännen från Susanne!}}}

Busan sa...

Tusen tusen tack igen för den underbara sommar-väskan och allt fint som du lagt i... det värmer så och jag är så lycklig för allt!!!! Du är så duktig och detta kortet är så snyggt också - så kul med lite annorlunda vikningar än bara de vanliga som jag alltid fastnar i... *rodnar*
Tänker på dig och hoppas så att du har det så bra du bara kan idag. Här börjar bli kvavt nu och allt är idag som vanligt igen efter att jag varit bättre några sammanhängaden dagar i midsommar än jag varit på flera år... längtar tills jag blir så bra igen. Kunde göra det jag alltid längtar mest efter - att cykla och bada!!!
Var rädd om dig så länge och ha det så bra du kan. Och tusen tusen tack igen för allt fint!!!! *hjärta*
Massor med sommar-kramar
Busan