tisdag 15 juni 2010

Kort,kort och massor av kort!

Det är så man nästan tappar andan.........

Vilken underbar dag jag hade med alla dessa fantastiska kort och gåvor. Tusen tack till era alla. Ni gjorde min dag till en oförglömlig dag som jag kommer minnas lång tid framöver. Jag har nu fått in alla korten så jag kan visa er alla mästerverk.

Först ur är: Linda Horn


Sedan var det Pernol
Nästa är från Pernilla Mass

Nästa är Lene
Och sen Lena BE


Och Kulltorps scrappgäng

Nästa är från Kim

Sedan Hille

Nästa från Gertrud som oxå nyss fyllt år

Sedan var det från Camilla Holm

Sen var det från Busan
Näst sista var från Lena J
Sist men inte minst kom en till liten paket från Busan med denna söta lilla holk

Visst var dom fantastiska allihopa. Man önskar man fydde år lite oftare.
Idag har jag varit i vår scrap lokal och gjort det sista på överraskningen. Jippi så skönt.
Scrapen här ute kommer nu att ha sommar uppehåll fram tills skolorna börjar. Själv kommer jag med att ha lite uppehåll med både scrappa o blogga. Brukar spendera lite tid på stranden och med "gubben" och återkomma i slutet på augusti igen med nya friska tag. Men ett litet tag till får ni stå ut med mig.
Ha det så bra på er alla och än en gång, tusen tack!
Kram från Lisan

















5 kommentarer:

Pernol sa...

Varsågod vännen! Det ser ut som om du har haft en underbar födelsedag. Så många och fina kort du har fått!

Ha det så bra under sommaren så ses vi igen till hösten!
kramis Pernilla

Lena B E sa...

Åååååh så många jättefina kort och en sån jättegullig fågelholk du fått!! :)
Vilken lycka att få så mycket fint på sin födelsedag!! :)
Tack för omtanken vännen, tyvärr måste jag säga att jag fortfarande är förkyld, men jag känner mig iaf. lite piggare så det är säkert på väg att vända. :) Sen har jag även haft mitt lilla "roliga" med att byta dator mitt uppe i allt, det har krånglat en hel del och krånglar fortfarande en del, så det har inte varit allt för roligt. :( Men det ska väl ordna sig nångång.
Ha en toppenbra sommar om vi inte hörs av nåt mer innan du tar paus, vi ses i höst igen min vän.
Kramar från Lena

Lena sa...

Åhhh, vilka fina kort du har fått. Den lilla fågelholken är ju helt underbar. Dom blir ett fint minne du, att ta fram och titta och njuta av ibland. Hoppas att du får en trevlig sommar. Många kramar från Lena

Unknown sa...

Helt underbara kort, såå roligt..
:( tyvärr blev det inget kort från lilla mig för jag visste inte att du fyllde år :(
Ja det blir lite mindre med pysslandet och bloggandet nu till sommaren, men så är det ju, behöver ju spendera lite tid med familjen med ;)
Passar på att önska en trevlig midsommar ifall jag inte hinner in innan...
Ha det så gott / sommar kram från mig :)

Anonym sa...

Oj, så många fina kort du fick!! Trevlig sommar!