onsdag 10 november 2010

Krya på mig kort från Busan

Det här supersöta kortet fick jag av Busan inför min OP. Min sambo kom in med det till mig och jag blev så himla glad. Tusen tack min vän för din omtanke. Kortet är jätte fint dekorerat och med den söta lilla flickan med hjärtan. Texten på baksidan behåller jag för mig själv.
Vill oxå tacka alla på bloggen för era fina kommerntarer. Har inte haft tid och orka att sitta vid datorn sista förrän nu. Tack oxå till Carina och Hille som kom och besökte mig. Alltid skoj med besök när man är sjuk. Min OP gick jätte bra och jag återhämtar mig snabbt. Lovar gå på en bloggrunda i nästa vecka och kolla in allt fint ni har hunnit med.
Hoppas att ni alla myser med pyssel i höstvädret. Kramis från Lisan



2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej där vännen :)
Vad roligt att höra att allt gått bra, och skönt att du återhämtar dig snabbt..
Jättefint kort du fått av Busan så rar hon är..
Passar på att önska dig en trevlig helg och var rädd om dig / Kram kram

Lena sa...

Hej på dig!
Härligt att din op gick bra. Hon är för go Busan. Ett så fint kort du fått. Ha en trevlig helg. Kram Lena