söndag 26 december 2010

Boflytt kort

Då har jag ÄNTLIGEN fått ihop data sladdar och kablar och allt som behövdes så jag kan komma ut på internet och till min och era bloggar.
Flytten gick jätte bra, om än lite stökigt och väldigt jobbigt mitt i julen som alltid är lite sterssig.
Detta sockersöta kort kom i lådan vår 1:a dag boende på denna adressen. Inget annat hade hunnit komma hit med vårt namn.
Tusen gånger tack Busan för detta super söta kort. Jag belv jätte glad för det och uppskattar det verkligen. Stämpel motivet kändes verkligen rätt med.
Efter detta fina kort har det kommit många underbara julkort från er alla.
Lovar lägga ut dom sen när jag har lite mer tid. Men jag vill passa på att tacka er alla super mycket. Alla korten var sååååå fina.
Ville ge ett litet livstecken och tacka samt önska er en fortsatt trevlig jul.
Många kramar från Lisan

11 kommentarer:

annicka sa...

Hej hej och god fortsättning! Och tusen tack ska du ha för fina julkortet! =)Bjällrorna är inte mer exklusiva än från Panduro tror jag...men dom plingade lite sött tyckte jag :)Jag har haft en lugn å fin jul med mycket mat och gott, hoppas du haft detsamma! Kram kram

Lene sa...

hej vännen!
Så skönt att flytten gick bra. Lite att stå i har du ju en tid framöver1
tack för det härliga julkoret, det gillade jag mycket!
Kramizar från lene

Anonym sa...

Hej! God fortsättning på julen och ett Gott Nytt År! Jättesött kort du fått av Busan, hon är så snäll och go! Bra att det gick fint med flytten trots att det var mitt i julstök!
Skönt att ni fått ordning på datorn, har saknat dig här på nätet! 1000 Tack för det fina julkortet! Mina är snart iväg, en hel del försenat men bättre sent än aldrig. :-) Blir lätt så när man inte mår bra och precis när man vill ha hur mycket ork och energi som helst, typiskt. Jag är extremt stresskänslig och brukar alltid må dåligt innan jul med värk mm. Men nu känns det lite bättre när julen är över, tack och lov.
Hoppas att du mår så bra du kan!
Ha det gott vännen!
Kramis Susanne

Lena B E sa...

Hej vännen!
Åh så gulligt kort du fått från Busan, jättefint är det!! :) Ugglan med nyckeln är ju bara sååå himla sött!! :) Helt underbart!!
Så skönt det måste vara nu för er när ni flyttat klart, fast ännu återstår ju massor av arbete innan ni äntligen får och kan pusta ut.
Jag vill tacka så jättejättemycket för det superduperfina grattis kortet som jag fick, ååååå så vackert det är, otroligt fint vännen!! :) Du är så duktig!! :)
Tusen TACK för godispåsen som jag också fick i brevet, superfina charms mm. fina saker!! :)
Nu vill jag önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Massor med kramar från Lena

Lena sa...

Åh vad gott att vara med dator igen va! Skönt att ni kommit så här långt med alla flyttbestyren. Ett jättegulligt kort du har fått från Busan. Det är verkligen sött. Önskar dig ett riktigt gott 2011 med mycket pyssel. Kram Lena

Åsa sa...

Hej vännen!

Tänker på dig ofta och hoppas du får en riktigt mysig nyårsafton och ett gott nytt år.

Ska titta på vad som kan ha hänt när du inte kommer in på bloggen, är det så än!? Orkar inte med som jag önskar efter förkylningen så allt hänger efter men det kommer. Skulle det inte funka för dig redan igen så kan jag berätta att det händer inget på privata bloggen heller just nu så du missar inget där i alla fall. *rodnar*

Hoppas så att ni kommer trivas så kanon i ert hus och att ni snart kommer till ro efterhand och du kan hämta krafter igen och få pyssla massor. Är så glad att jag kunde få iväg ett flytt-kort till dig fast det bara blev ett enkelt. Tycker själv också ugglan från Stämpelboden och holken är så söt. Men är inte lätt hitta stämplar till flyttkort, eller så var det bara mitt huvud som inte hängde med denna gången...hi hi...!
Ha det så bra du bara kan vännen och
GOTT NYTT ÅR SÅ LÄNGE!!!
Massor med kramar
Busan
PS. Ta lugnt med klappen och förlåt jag inte svarat på mail än... hoppas bli piggare och få tiden att räcka bättre SNART!

Pernol sa...

Hej Lisan!

Så skönt att flytten äntligen är över för er! Va bra att det gick bra!

Jättefint kort du fått av Busan!

Jag vill önska dig ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt 2011!

kramis Pernilla

Lene sa...

hej Vännen!
vill önska dig ett Gott Nytt År!
Min kväll blir på soffan framför TVn. 39 graders feber och ont i halsen!
Var rädd om dig!
Kram lene

Åsa sa...

God fortsättning vännen!
Vill bara titta in och önska dig en trevlig helg och hoppas du kryar på dig så gott du kan så du snart kan få en mysig pysselstund igen. *hjärta* Tänker på dig och håller alla tummar, tassar och tår för dig!
Massor med kramar
Busan

Lilla pyssel Inger sa...

Hej på dig Lisan vännen:)
ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR TILL DIG:)
Tusen tack för besöket och din hälsning hos mig jättegulligt av dig:)

Vad skönt att höra att det har gått bra med eran flytt så nu kan ni börja det nya året i ert nya hem:) Måste vara riktigt trevligt för er:)

Julen i Norge var helt underbar är så himla glad och tacksam:)

Det där med data problem känner jag till, vi var tvungen att köpa ny dator och det var mycket strul när vi skulle få i gång den phu!!!!

Hon är för god våran Busan vän, vilket underbart kort du fått av henne:)

Önskar dig en riktig bra måndag och vecka och var rädd om dig:)

Kramar från lilla Inger vännen:)

Unknown sa...

Kikar in och säger HEJ :)
Hoppas du har det bra / Kram kram