måndag 14 februari 2011

LO till pysseltagens februari utmaning

Hejsan, Då var mitt bidrag till Pysseltagens februariutmaning klar.
Det är en god vän som fick denna underbara födelsedagspresent av sin sambo. Jag får gåshud bara av tanken på att få komma til Kolmården och simma bland delfinerna. Har själv bara simmat bland några tama nere i Röda havet i Eilat. En fantastisk känsla bara det.
Får hålla tummarna och se hur mitt bidrag placerar sig. Vill samtidigt passa på att önska er alla en trevlig alla hjärtans dag. Kramis från Lisan

10 kommentarer:

Lena B E sa...

Tack för dina berömande ord vännen och tack för din röst!! :)
Ha en jättetrevlig ♥ alla hjärtans dag! ♥
Kramar från Lena

Petra sa...

Så fin Lisan, jag håller absolut tummarna för dej. Vilken fin present för övrigt att få simma med delfiner.
Kram

Gertrud sa...

Vilken snygg LO, och vilken present att få.Jag håller tummarna för dig. Ja du nu har jag varit på min första scrapträff, kul. En ♥kram till dig. Gertrud

smuulan sa...

Jättefin! Den gula blomgruppen var alldeles särskilt underbar. Och vilken härlig present!
Ha en bra fortsättning på Alla Hjärtans Dag!
Kram kram

Lena sa...

Vilket häftigt fotografi. Jättesnygg LO du har gjort. Lycka Till med den.
Ha en fortsatt trevlig kväll. Kram Lena

Pernol sa...

Snygg Lo!

För att göra en sådan här ♥ måste du trycka på siffran 3 på högra sidan där siffrorna är och på Alt samtidigt.

Ha en trevlig Alla Hjärtans Dag!
kramis ♥ Pernilla

Lilla pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig Lisan vännen:)
Vilken LO du har skapat så underbart photo du har verkligen fått till det:) Å du här fattas det inte dårlig fantasi du är JÄTTEDUKTIG:)
STORT TACK för din Alla Hjärtans Dag hälsning och allt ditt beröm och dina ord på min blogg:)
Man blir helt varm inombords och så himla GLAD:) TACK SNÄLLA GULLIGA DU:)
I morgon bjuder jag på en ny mall som jag tror att du kommer gilla:) Jag börjar även med en ny tävling som jag hoppas du vill vara med på:)
Ha en toppen dag och var rädd om dig, massor med kramar från lilla vännen Inger:)

Lene sa...

hej Lisan vännen!
En underbar LO... hade det varit bilden som tävlade hade du vunnit med en gång, så skön bild och du har inramat den helt perfekt!
Ha en bra dag!
kram lene

Gertrud sa...

Hej Lisan, vill önska dig en skön helg. Lena och jag sammanstrålar i Göteborg på mässan, det har blivit tradition. Jag tycker det är roligare att åka dit, har inte varit så många gånger på mässan här i stan. Kram Gertrud

Lilla pyssel Inger sa...

Hej och god morgon på dig Lisan vännen:)
Jag hör ända hit hur det knakar när du funderar ha ha ha:) Nu väntar jag med stoooor spenning vad du ska hitta på för fint till påsk tävlingen:) Lycka till vännen:)
Önskar dig en riktig trevlig dag och helg, massor med kramar från lilla Inger vännen:)