måndag 14 mars 2011

Min andre hjärteask

I fredags satte jag mig vid scrappbordet och pysslade lite. Hade tänkt göra ett bidrag till en påsk utmaning som flera av er är med och tävlar i men det blev en ask istället. Hade förberett det mesta till den så det var bara att vika ihop o limma. Tycker fjärilspappret är så gulligt.
Jag är väldigt förtjust i dessa hjärteaskar så ni kommer nog få se en hel del av dessa här framöver. Förkylningen sitter i ännu och krafterna är inte vad dom brukar. Orkade ändå ta mig till min bror i lördags då han fyllde år. Idag är det gubben min som fyller. Har fått till en morotstårta/kaka om någon dyker upp. Går på en bloggrunda imorgon. Kramis på er alla från Lisan

8 kommentarer:

Gertrud sa...

Jag förstår att du är förtjust i dessa askar. De är så söta och det papper du valt är fint. Tråkigt att du inte känner dig ok. men det får nog ta sin tid. Men Lisan, idag har vi haft lite vårkänslor :) Kram Gertrud

Åsa sa...

Oooh så söt den är... du är så duktig!!! Är så glad att du kände att du orkade pyssla lite för hoppas du känner dig så stolt över att ha lyckats så här väl. *hjärta* Hoppas så att du kryar på dig snart och får må bra ett tag och hämta krafterna. Duktig du har gjort tårta till din älskling också... hoppas ni får fira lite idag... *hjärta*
Var rädd om dig och tack för detta underbara ögongodis du bjuder på. Hoppas du får en mysig pysselstund snart igen!
Massor med kramar
Busan

smuulan sa...

Jättefint, fjärilspappret var verkligen jättegulligt! Blommorna passar jättebra till!

Lilla Pyssel Inger sa...

Å titta vad snyggt, du har blivet en riktig klippa på att göra dessa hjärt askar min vän:)
Du får göra hur många hjärt askar du bara orkar jag gillar att titta på dom så längtar redan efter nästa:)Lycka till:)
Tokit med din förkylning hoppas att det släpper snart nu är det verkligen på tiden!!!
Ha en toppen dag och var rädd om dig, massor med kramar från lilla Inger vännen:)

Lena sa...

Åh, vad snygg din ask är. Jag som gillar fjärilar. Tycker jättemycket om den här asken. Snyggt dekorerad. Hoppas att förkylningen släpper snart. Kram Lena

Lene sa...

hej vännen!
så läcker hjärtask! Härliga färger!
var rädd om dig!
kram lene

Petra sa...

En jätesöt ask du gjort. Hoppas förkylningen ger med sig snart.
Kram
Petra

Ejler sa...

Jätte fint hjärta, sådan skulle man ha till hands vid alla hjärtans dag och lägga presenter i