onsdag 23 mars 2011

Tokigt LO bidrag till Smulans skissutmaning

Här är mitt midrag till Smulans skissutmaning. Hade två roliga foto på min underbara och tokiga man . Här är vi i Egypten 2010 och han provar "kostymer" inför en maskerad runda som vi har varje Pingst. Om någon kan bjuda på sig själv så är det verkligen han.. Alla i butiken och utanför fick sig ett regält skatt. Ja även vi på maskeradrundan några månader senare.
Så här ser skissen ut som jag skulle tolka. Hinner ni kan ni alltid få ihop ett bidrag ni med. LO eller kort, vilket som. Klicka in hos Smulan och kolla. Jag passade på med en LO som jag helt glömt bort. Tjingeling tills vi ses igen. Kramis från Lisan

8 kommentarer:

smuulan sa...

Vad roligt att du vill vara med i min tävling! Jättefin LO med härliga färger, och vilka roliga foton, hihi!
Kramis

Gertrud sa...

Roliga foton och en fin LO.Jag gillar färgerna och dekorationerna. Kram Gertrud

Lena sa...

Vilken häftig LO du har fått till. Häftiga fotografier, ha,ha. Fint har du dekorerat med, kanon! Ha det så gott. Kram Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilken härlig LO så himla häftig man blir riktigt GLAD över att titta på den:) Riktigt kanon bidrag till Smuulan sin tävling önskar dig lycka till:)
Gillar att du satt din snygga underbara hjärtask som din hedar när man kommer in här:)
Ha det bäst och massor med kramar från lilla Inger vännen:)

Lena B E sa...

Wow vilken underbart härlig LO!! :)
Roliga foton och jättefina dekorationer, papperen och färgerna passar perfect till temat. En superfin layout!!
Ha det så bra vännen.
Kramar från Lena

Åsa sa...

WOW - du har lyckats igen!!! LO:n är helt fantastisk och du är så duktig!!! Fotona är jätteroliga och allt är så matchande!!! :)
Hoppas att allt är bra med dig och att du snart får en mysig pysselstund igen!
Massor med kramar
Busan

Lene sa...

hej vännen!
Så fin LO! Härliga färger!
ha en bra dag!
kram lene

annicka sa...

Hej hej! Tack för titt hos mig! Snygg LO...rolig man...:)....och superfin fågelholk!
Hoppas allt är väl med dig! Kram kram