onsdag 22 juni 2011

Hjärteväska

Nu har jag just avklarat DT bidrag 2 till Pysseloplock. Riktigt skoj att ge sig tid igen för pysslande. Känns som jag kommit ifrån det lite, delvis pga att det börjar bli sommar (vissa dagar) och vi har att göra med huset. Brukar alltid ha ett sommar uppehåll. Gillar inte sitta inne i ett varmt rum och pyssla. Då väljer jag hellre ett dopp i havet. Regn och rusk tiden kommer tids nog igen och varar Läääännngge.


Blev nöjd med väskan, gillade Majas efter regn kommer sol papper. Riktigt sommrigt o färgglatt papper. Vilket material mm jag använt hittar ni på pysseloplocks blogg


Vill passa på att önska alla en TREVLIG MIDSOMMAR


Hinner nog inte med någon bloggrunda innan midsommar så jag får ta det denna vägen.


Va rädda om er och ha det så bra. Kramis från Lisn




8 kommentarer:

Lena sa...

Jättefin väska du gjort i snyggt papper. Önskar dig med en Trevlig Midsommar. Kram Lena

annicka sa...

Hej hej! Tack för titten hos mig =)Oj vad fina saker du har gjort! Hjärtväskorna är ju underbara...dom tyckte jag oxå var roliga att göra...
Mallen till korgarna har jag fått av norska Inger...länken alltså...jag gör mina på ett 30x30cm cardstock och bigar vid 10 och 20 cm...de blir pyttesmå annars...vilket kan vara bra att ha oxå ibland...men babykorgarna och blomsterkorgen är gjorda i 30x30-mått...ja du kommer fatta hur du ska göra...:) här kommer länken http:/www.thelittleblueroom.com/2009/10/make-take-mondaya-little-late.html
Hoppas det blev rätt nu...annars hojta till =) Ha en skön midsommar! Kram kram

Carina sa...

Jättefin, Trevlig helg till dig också:)
Kramar

Susy sa...

Makalöst fin väska du har gjort!

Ha en riktigt trevlig midsommar!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM SUSY

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT GRATTIS till ditt DT uppdrag så himla kul och dom har tur som fick dig:) Du är jo så himla duktig det bevisar du med bravur med denna underbara väskan:)
Verkligen jättesnygg och jag gillar den MYCKET:)

Önskar dig en riktig trevlig och glad Midsommar:)

Ha det bäst och var rädd om dig!

Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Lene sa...

Den är supersnygg! Modellen på denna är så fin och snygga papper har du använd!
Ha en trevlig Midsommar min vän!
Kram lene

smuulan sa...

Du är en fena på att altra!!!!!!!! Önskar dig en underbar midsommar!
Kramis

Pernol sa...

Jättesnygg väska!

Trevlig Midsommarhelg på dig med!

kramis Pernilla