tisdag 18 oktober 2011

Teask till min vännina


Hejsan, Nu kan jag visa er teasken jag gjorde till en vänninna. Var och hälsade på henne förra veckan och lämnade denna istället för en blomma. Tyckte att te passade perfekt nu när det är höst och mörkt. Texten på asken gillar jag.Idag blåser och regnar det här, trist efter helgens undrbara väder. Hoppas solen kommer snart igen.
 Baksidan blev så här.
 Insidan klädde jag bara i botten och i locket.
Här är lite blommor från Thailands leveransen och en söt liten chram som jag köpt innan hos Pysseltagen.
Från sidan såg asken ut så här. tack än en gång snälla goa Inger för att du gjorde mallen och la ut den på din blogg. Ha en fortsatt bra vecka, kramis från

7 kommentarer:

Lena sa...

Jättevacker te låda du har gjort. Snyggt papper och vackert dekorerad. Ja du, regn och rusk är det verkligen idag. Skönt att sitta inne då. Ha det så gott. Kram Lena

Susy sa...

Så underbart vacker!
Gillar pappret och alla vackra dekorationer!

KRAM O HA EN BRA VECKA!
SUSY

Unknown sa...

Helt underbar :) Jisses vad mycket fint du hunnit med och visar :)
Haha som vanligt blir jag sugen på att testa jag med ;) Du ger mig så mycket ideér och inspiration :)
Får nog ta och kika in till Inger..
Tack vännen för att du talade om var du hittade mallen till "postlådan". Har inte hunnit in och kikat ännu men ska göra det :)
Må så gott / Kram kram

Pernol sa...

så vacker teask! Nu blev din vännina säkert glad. Ja, tack Lilla pyssel Inger för att du lade ut denna mall. :)

Här är det frost varje natt men det har inte kommit nån snö. Idag ser det ut att bli sol. Det är ändå kallt ute på dagen med fast solen skiner. Imorse när jag vaknade vid kl 6 hade jag +3,5*. Brr!

Ha det bra!
kramis Pernilla

Lilla Pyssel Inger sa...

Du har verkligen blivit GRYM på dessa te askar och jag älskar sättet du har använt mallen på:) Så det är jag som ska tacka dig:)

Te asken är helt underbar jag bara älskar den:)

TUSEN TACK snälla du för dina trevliga rader om mina ”Cupecakes” vad GLAD jag blir att du gillade dom:) Dina ord hos mig uppskattas mycket:)

Önskar dig en jättetrevlig dag och ha det bäst :) Var rädd om dig!!

Kramar från Lilla Inger vännen♥:)

Åsa sa...

Hej vännen! Så vacker den är! Du är så duktig - det är jättesnyggt! Färgerna och allt matchar så snyggt och kantstansen är pricken över i tycker jag! ♥
Vill bara titta in och önska dig en trevlig helg lite tidigt. Har kunnat pyssla mycket men inte blivit så mycket annat jag kunnat så inte så mycket datortid som jag önskat men hör av mg när jag kan. Tänker på dig och hoppas du har det så bra du bara kan och håller alla tummar, tassar och tår för dig. Ha det så bra du bara kan så hörs vi och hoppas du får en mysig pysselstund snart igen! Tusen tack för alla kommentarer också!
Massor med kramar
Åsa

Lilla Pyssel Inger sa...

Ville tassa in och önska dig en jättetrevlig fredag och helg:)

Ha det bäst och massor med kramar från lilla Inger vännen ♥:)