måndag 21 november 2011

Första julkortet för i år

Nu äntligen har jag fått till det med ett julkort. Här har ni julkort nr 1 för i år. Oj vad jag ligger back med dom. Tänk att man aldrig lär dig. ni är alla så flitiga med era kort och påbörjar dom tidigt. Men inte jag. Min jag-ska-göra lista är sååå lång.
Lite suddig bild men- ja... I år köpte jag en n julstämpel på mässan i Helsingborg. Tyckte den var så mysig.
Innuti ser det ut så här. Nja ovandelen ska så klart få en vit CS som jag skriver en personlig hälsning på. Då döljer jag hål o tejp. Fick själv ett kort av denna modellen av en vän och gillade den starkt.
Som ni kan förstå har jag massor att göra nu inför julen..Hoppas internet kommer fungera som det ska nu och min pysselstuga få massor av tid. Kramis på er alla från

6 kommentarer:

Gertrud sa...

Ett superfint julkort med en fin stämpeltext. Snygg vikning och fina papper. Jag förstår att du har en del fram till jul. Ha det gott, kram Gertrud

Lena sa...

Jättefint kort Lisan. Snygg stämpel och vackert papper. Jag är så glad att jag började tidigt med mina kort. Jag börjar se slutet på dom nu. Du fixar nog dina med ska du se. Ha det gott. Kram Lena

Unknown sa...

Vilket snyggt julkort.
Kram Elin

Lene sa...

hej Vännen!
Så snyggt kort, du ska se att du får dem klara i år också. Är man igång går detbra!
Ha en skön dag!
Kram lene

Pernol sa...

Hej Lisan!

Jättesnyggt kort! Jag gillar vikningen massor. Du ska se att du får dina julkort klara i år också. När man väl har börjat så går det av bara farten.

Va mysiga mosstomtar du visar i inlägget under! Helt underbara är de.

Ha en fortsatt trevlig vecka!
kramis Pernilla

Lilla Pyssel Inger sa...

Mycket snyggt Julkort och jag är precis som dig vännen att jag just också har kommit i gång:)

Kramis kramis kramis :)