fredag 8 juni 2012

Bättre sent än aldrig. Här kommer påskkorten

 Ja vad kan jag säga mer än förlåt. Har helt och hållet glömt bort att lägga ut dessa fina påskkort som jag fick i år. Det översta är från min goa bloggvän Lena J. Visst är det härligt och superfint med alla detaljer och dekorationer.
Denna super söta tag har Busan - Åsa  haft symaskinen framme till med. Så himla läckert och fint. Tusen tack mina goa vänner och förlåt att det tog mig sådan tid. Hade helt glömt bort det.

Idag har vi inget regn. (peppar-peppar). Det är nog alla glada för här eftersom vi har studenten och skolavslutningar här idag. Jag har ingen som jag känner som tar studenten iår så det har inte blivit några kort av den varan alls. Men jag har pysslat lite. Visar det nästa vecka.
Badvädret komhelt av sig med så inga fler dopp i havet här inte, även om vi hade runt 20° igår.
Nu ska jag packa badkassen inför rehabs värmebassäng med träning. Ha en toppen helg på er alla. Kramsi från Lisan

3 kommentarer:

Susy sa...

Vilka härliga kort!
Ha nu en härlig helg och var rädd om dig vännen!

KRAM SUSY

Gertrud sa...

Hej och jättemycket tack för det fina kortet. Jag blev så glad. Jag ska fota dem framöver i veckan. Jag hoppas det är bra med dig och att du kan ta tillvara dagarna. Jag tänkte åka til Pysseltagen när de har extra öppet sista helgen i juni, ska du? Om i så fall hade det varit kul att få heja på dig. Ha det gott, kram Gertrud

Åsa sa...

Blir så glad att du fått så fina kort och att mitt också kom fram till dig och att du tyckte om det. Hoppas du aldrig blir så här dålig igen vännen! ♥
Kramar igen!
Åsa