fredag 23 november 2012

Mosstomtarna 2012

Hejsan,
 
Har inte varit så aktiv på bloggen sedan innan sommaren. Har haft fullt upp med lite andra saker och hälsan. Nu börjar allt vända igen och jag hoppas att jag kan komma tillbaka igen som vanligt.
Julkorten har fått vänta pga att jag och mamma (även pappa och gubben) ska stå på vår lilla julskylting här i byn på söndag.
Det blir lite mosstomtar, adventsljusfat, mosshjärtan, julpostlådor mm
Kommer ta foto och visa er sedan.
Efter det hoppas jag hinna med bloggen destu mer.
Vet att många slutar blogga och använder Fb istället. Synd tycker jag.Jag tycker tyvärr FB är så jobbig, all denna reklam tar musten ur mig.Försöker hålla den vid liv lite grann och se om jag fixar det.
Mängder och åter mängder med rekalm som bara forsar fram i nyhets flödet.
Vissa tycks gilla allt, tist!
Men vi får se hur det går. Skam den som ger sig och tack kära blogg..
Önskar er alla en trevlig helg.
Kramis från
Lisan

4 kommentarer:

Mona sa...

Hej på dig dina mosstomtar är helt underbara, och nej jag har inte hunnit ut i skogen och plockat mossa ännu jag skulle ha gjort ett dörrhjärta också men jag vet inte riktigt var tiden tar vägen, men ska i allafall stöpa lite ljus i morgon och det ska bli jätteroligt. Håller med dig om FB är bara där inne lite då och då tycker faktiskt att det är roligare med bloggen jag med. lycka till på julmarknaden och hoppas att du får sålt mycket.
Ha en bra helg
Kram Mona

nattugglan sa...

Hej...va kul att man hittade hit,,så fina tomtar!!Jag håller med om FB,,men jag ska nu säga att med själv är jag inte...håller mej tll bloggen.trevlig helg

Pernol sa...

De där mosstomtarna är ju underbara! Jag håller med om Fb. Jag är faktiskt där ganska ofta måste jag säga ändå. Det är synd att alla slutar blogga. Det är kul att några är kvar i alla fall, där i bland du. :)

Hoppas du får sälja mycket på julskyltningen!
kram Pernilla

Mona sa...

Hoppas att försäljningen gick bra och att det var strykande åtgång på dina tomtar
Kram Mona