söndag 10 februari 2013

Scrappen ligger lågt ett tag, tyvärr!

Sedan julkorten har det inte varit någon scrapp alls här. Behövde nog ett uppehåll samt att jag inte haft tid. Låg lite kass ett tag sedan blev det annat jobb när jag piggnade till.
Vi håller på med vår ved. Gubben och pappa har fällt träden och sågat i 3m längder. sedan har vi fått dom till vårt ställe som vi lagarar veden på. Väl där sågar pappa o gubben dom i 30cm längder.
Sedan är jag med och hjälper till att klya veden och göra luncher mm
Passar på att elda lite mysigt samtidigt som vi är där.
Klädkammaren har mitt i allt detta fått sig en askiktslyfting...saker och kläder ligger överallt.
Bara golvet kvar, sen e det klart.
Förra helgen tog vi en paus från allt och åkte till Ronneby till våra goda vänner Ann-Chatrine och Tommy.
Vi blev uppassade från det vi kom tills vi körde. Kändes som jag tagit in på hotell med temat
" Må som en prinsessa"
Tusen tack våra kära vänner. Det var en oförglömlig helg.
Ses snart igen!
 (varför kan man aldrig titta upp båda på ett foto)
Förhoppningsvis kommer jag påbörja lite pyssel när alla kläder är väck från mitt scrapprum.
Ha det så bra alla glada,
Kramis
Lisan
 

1 kommentar:

Mona sa...

Hej Lisan det verkar som om jag lider av samma sjuka som du. efter julkorten så har det knappt funnits någon som helst inspiration för srcapping. Det har bara varit några få måste saker som har blivit tillverkade. Några födelsedagskort och några Alla hjärtansdags kort som får på lådan i morgon.
Det är säkert inget fel att pausa lite och att hålla på med ved kan även det vara llite rofyllt tycker jag.
Du får ha det så gott
Kram Mona