torsdag 14 mars 2013

Convercesko och liten väska

Då har jag varit på scrappträff i dagarna två. Nja det var någon vecka sedan nu. Har bara inte hunnit med bloggen riktigt. Gav mig på denna lilla söta sko.
 Framifrån ser den ut så här. Pillig men skoj att göra.
 Liten suddig bild på min lilla lila väska
Sedan en bild framifrån.
Gjorde även två LO, ett ramkort, en tag och en altrad vinflaskeburk
Det kommer jag visa er sen.
Saknar gänget här på bloggen. Det är inte det samma som FB, trist!
Ha det så bra,
kramis från Lisan

5 kommentarer:

Susy sa...

Så snyggt både skon och väskan!

Önskar dig en bra helg!

KRAM SUSY

Anneli sa...

Så häftig och snygg sko och väskan så söt....

Kram Anneli

Helena Påhlsson sa...

Hej du !

26 maj...långt fram. Jag vill men har en hel trädgård som ska på plats så det beror lite på... Jag får avvakta att anmäla mig. Kanske. Jag hör av mig om jag hänger på :)

Susanne sa...

WOW så läcker skon blev, trodde den var riktig innan jag började läsa... väskan är underbar i lila och jag förstår att du haft en underbar träff med en massa scrapp.... Önskar dig en fin vecka! Kramizar Susanne

Mona sa...

Verkar som du har haft en riktigt trevlig scrapträff och du hann ju göra en hels del grejor. Väskan var ju super söt och skon så gullig förstår att det var pilligt. Någon dag hoppas jag också att jag ger mig på en sådan.
Ha en fortsatt bra vecka
Kram Mona