fredag 1 mars 2013

Grattis Kort

 Igår den 28 februari fyllde min goa mamma år.Ville göra ett lite sommrigt kort till henne.
Stämplen köpte jag nyligen på Roxstamps. älskar hennes stämplar. Har ett litet gäng av dom nu.
På insidan satte jag bildmålarnas stämplar.Köpte flickan med fåglen och fönter stämplen hos Pyssel och plock. Maskade så flickan sitter inne i fönstert. Tyvärr blev färgerna inte dom bästa på insidan av kortet.
Nu i helgen är det en stor scrappträff här. Har turen att den har hamnat i vår lilla by. Jippiii!
Ska scrappa hela lördagen och hela söndagen. Super skoj. Har packat ihop massor av saker och inväntar spännt lördagmorgon.
Ha en toppen helg på er alla, kramis från Lisan

1 kommentar:

Mona sa...

Hej Lisan hoppas verkligen att du har haft en underbar helg är lite avis på dig som kan sticka iväg så . Det funkar inte riktigt här när man jobbar som jourhem jag vet ju alrig vad jag har för placeringar här. Just nu har jag två små änglar så det går knappt att köra till affären själv bara nu.
Jag gillar också Rox stämplar och samlar lite då och lite då denna var ju så fin . gillade blomranke diesen du har på framsidan .
Ha det så gott
Kramar Mona